lång helg.

 


då var det lång helg på G. känns bra och SÅ välbehövligt. helst skulle jag vilja ha sommarlov nu med en gång. Men icke sa nicke. 17 skoldagar kvar för min del. Känns ändå ganska gött om jag får säga det själv. Denna helg hade jag tänkt att ägna till mig själv, min hobby och massa små saker. Tänkte ta mig ut i spåren lite och springa, ta hand om tre hundar - ja ni hörde rätt. Imorgon kommer hund nummer tre. Ska bli kul! jag ska även ta hand om min polle, rida ut i skogen, putsa alla häst saker, bada i mitt fina badkar, läsa bra bok, träffa släktingar, lyssna på bra musik, fundera, planera sommaren, kanske tjärna lite pengar, ha picknick i solskenet (?) och så klart träffa fina människor, dricka onödiga drinkar, må bra och må dåligt.

 

nu ska jag inte sova. men jag ska lägga mig i sängen och bara fundera.

undra om jag kommer fram till något smart?

 

OJ JÄVLAR VAR DET ÅSKAR OCH BLIXTRAR.

borde nog inskaffas:

tycker ändå att det är ganska fint. men samtidigt väldigt hemskt.

 

min hund skulle behöva såndär nu. hon drömmer mardröm låter det som. lillan.. hon gillar inte åska och får nog sova i min säng inatt. trångt och mysigt! :)

 


Kommentarer
Postat av: annA

skaru skaffa en hundvalp ?:D mesa mig o berätta darling..<333 gud vad jul :P

2010-05-13 @ 16:34:20
URL: http://hagsell.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahahaha, vilken grej alltså! ganska hemskt måste sägas... hahaha. ses vi i helgen? kärlek min kära!

2010-05-13 @ 22:02:44
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0