måndag.

denna måndagen har SUGIT totalt. blää vad jag är på dåligt humör.. just nu vill jag bara komma ifrån allting, åka till landet och bo där hela sommaren. ja-a. det känns skönt! Man kanske borde säga nej till alla sommarjobb? och åka dit, så får kompisarna komma ner med jämna mellanrum och umgås? jatack. ärs. det vet vi alla att det går inte. jag fick sommarjobbet som jag var på intervju för idag. Men funderar på att tacka nej? ge det till någon annan. veckorna ligger precis då min mor har semester - med andra ord då vi troligtvis åker till landet. ååh - rumpa! och vad tjänar det till att jobba i en månad om pengarna kommer när sommarlovet är slut? funderar på att totaldissa det. eller maila och säga att det har blivit problem, att jag bara kan jobba de två sistnämda veckorna? ärs. ovärt. åh. jag vet inte vad jag ska göra..  allt skiter sig just nu. och skolan ska vi inte ens tala om.
det är tur att jag har malin, som kan mysa med mig på gräset, i solen och få mig på bra humör. även min fina linn som jag tycker mycket om. har shoppat lite idag, blev en söt blus och en bikini. jag känner mig stolt. Men jag vet verkligen inte hur jag ska göra med sommarjobbet.. stavsjö jobbet har ju inte hört av sig, vore ju tråkigt att inte ha något jobb i sommar, eller? ÅÅÅÅH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0