min önskelista

jajaa. jag inspererades av linn.

  • sommarlov
  • ett sommarjobb som inte tar tid men ger massor pengar?
  • jag vill göra matte prov
  • vill åka till landet med fina människor
  • vill till stockholm!!
  • tandblekning
  • sälskap
  • slippa skolan
  • en stor ryggsäck som jag kunde gå omkring med som malin alltid skulle sitta i.
  • att allt bara kunde bli bättre.
sen vet jag inte så mycket mer. jag vill till london, vill åka omkring, vill ha studenten och slippa skolan, se världen, jobba med allt möjligt som jag vill. börja livet liksom. och här sitter jag..

16 årig liten tjej som fortfarande tror att livet blir lättare av att vara surig och tycka synd om sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0