minn linn

hejhej. nu är linn här! Vi har kollat på svensson svensson, köpt godis och haft trevligt. Nu är klockan halv tio, jag blev sugen på att ut och springa. Men fick 000000 respons. Men fick ut henne på en powerwalk iallfall, just nu sitter jag här i träningskläder medans hon äter godis. haha BRA! Linn vet hur man taggar inför en runda. Musik lyssnar vi på också. Mycket trevligt. Jag total gillar linn, hon är BÄÄST.
musiclinn <3
imorgon ska vi börja dagen med en promenad runt i jursla. Vi ska ha frukost picknick innan vi drar in till stan och shoppar.

nice! nu börjar linn spotta ut godiset i min soffa!

linn " alltså, om vi bodde grannar - DÅ skulle det vara okej att springa en gång i veckan"


Kommentarer
Postat av: eweliina

KÄRLEK PÅ DIG! /LINN

2010-05-15 @ 10:20:58
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0