när ska det bli inne och vara som jag?

just nu sitter jag ute och solar. Kom precis hem från skolan. Det var en ganska lugn dag idag. Med film, öva inför nationella prov och piano. Jepp. det var det. Solen står mitt på himlan också. Det är så skönt! Vill helst bara slänga mig in i bilen och åka till landet med en gång!! Synd att det ligger så långt bort bara. Menmen. Snart ska jag till stallet. Dags att hoppträna och jag ser verkligen fram emot det. Han har varit så fin nu på sista tiden! Sånt gör mig glad. Senare ska jag plugga lite på matte också. Det ser ut att bli en bra dag! Nu ska jag sola.

och föresten, anna!
ang min stuga i tylösand ( västkusten )
så vet jag nog på måndag!
vi får hitta ett datum i morgon som passar båda.



Kommentarer
Postat av: anna

det fixar vi babe ;)<3333

2010-05-11 @ 19:31:51
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0