onsdag..

nu är det onsdag. känns skönt! Vaknade tidigt imorse och känner mig ganska utvilad må jag säga. Just nu har vi svenska och jag håller på att skriva en muntlig presentation om lightprodukter. Känner att det blir väldigt negativt, känns ju bra när jag själv föredrar cola light. mest för att jag tycker att den är godast. menmen. Snart ska vi ha dans och jag ska vara med för första gången på 345 år eftersom att jag inte har fått det pga min benhinne. eller mina benhinnor säger man kanske. aja, hörde rykten om fisk idag i skolan? gott. slutar efter lunch. först ska jag överaska linn - kan inte säga vad det är än.. och sen ska jag öva lite pippi långstrump innan jag ska vara med anna. vi ska kolla lite på idre och ringa dit och snacka lite. ska även ha en mysig picknick. det blir nog bra. men vart tog det fina väder vägen? jag som valde att inte ta min jacka idag.. oups!

imorgon är det torsdag då blire vara med linn ( mm? ) , visa upp pippi mm. tänkte även kolla lite på hästtävlingar.
sen är det fredag, då skolan har kubbturnering och party. även tänk kolla lite på hästtävlingar
och sen är det löööördag! med hästtävlingar, wilda barn och stockholm! äääntligen kommer syster hem ni!'
föresten, vill ni kanske se vad jag klickade hem igår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0