skinande

aah. idag är jag glad och allt är super! Vädert är underbart, shorts och linne blev outfiten! Det känns så vårigt, nästa sommrigt tillomed! Fredags kvällen med linn blev kanon och likaså dagen. Vi slappade, stack till stan, hade picknick, planera och myste. Kändes mycket bra! Jag inskaffade mig ett nagelack på köpet. SNYGGT! Vi skaffade oss även ett var sitt bibliotekskort. Vilket var kanon och jag lånade lite saker - höh. Vid halv 3 åkte hon hem. Jag åkte till maxi, dit pappa kom. första gången vi har nedcabbat i år - SOMMAR. Det kändes bra. Köpte lite choklad också. Sen har jag legat ute i solen lite nu, med boken jag lånade och ätit choklad. Det känns kalas. Snart ska jag ner till stallet, hästen får vila idag. Sen är det wildkids på tv och även jakten på julia. Hade även tänk spendera kvällen med nagelack, badkar + ljudbok, göra inbjudningskort, umgås med mormor & morfar och må bra. Det känns som en lyckad dag! Nu ska jag maila min syster och sen till stallet.
puss.

Kommentarer
Postat av: Linn

saknar dig redan min kära! (jag har förövrigt också legat ute i solen med x antal biblitoeksböcker!)

2010-05-15 @ 17:09:52
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0