valborg

jag hade en kanon kväll igår. Med mycket dans och dålig musik. Men jag är glad för det. Nu är klockan tio och jag ska åka iväg och tävla min ponny. I like. Vad som händer sen idag är inte riktigt bestämt. Hade tänk ut och springa / gå iallafall. Jag har föresten fått reda på att mina fötter är "fel" belastade och jag går på fel sätt & det är det som ger mig benhinne inflamation. Men om man kanske ska ta tag och göra lite sångövningar idag? Vore ju något! Har överansträngt min högerhand. Hur fel det än låter så gör det ont som tusan. och träningsvärk så det heter duga. En bra fest är ju liksom värsta träningspasset. aja. tack alla för igår, det var la trevligt!

puss på dig malin.

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahahhahaa, nu är inte rebecka ensam om att ha träningsvärk i handen!

2010-05-01 @ 12:06:00
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: hannapajen

ASTREVLIGT VARE JU ETT TAG

2010-05-02 @ 14:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0