När första ljuset brinner står julens dörr på glänt och alla är så glada att fira få advent.

det är snöstorm och det är söndag. helgen har varit kalasbra och innehållit skolhäng, världens roligaste fredag, shopping, donken häng, leta efter kulturhuset, juliajuliajulia, pomenader i snön, badhuset, pepparkakshusbakning, stallet, vin, monopol, sanning eller konka, hundar, plugg och mer snö. Nu är det riktigt snöstorm ute och jag kom precis in från en 45minuters promenad med hundarna i den djupa snön. Det var upp till knäna typ och det vackraste jag har sätt på länge. När jag kom hem sedan var det julpynt lite överallt här hemma. Hur fint? Då kom jag på mig själv med att älska julen också! Anna stack för några timmar sedan efter en fin övernattning och vid tre ska jag till stallet för stallmöte och hoppträning. Och här kommer lite bilder från Blues konserten som jag lovade,



nu är det inte långt kvar till jul hörreni! på onsdag börjar julkalendern - IH.
jag vill ha jullov!
& jag längtar till USA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0