sjuk.

det händer inte så mycket i mitt liv just nu, därför jag inte är så aktiv här. Igår var jag hemma och grät över min tandis, både för att den är ful och gör fruktansvärt ont. Planerna var skolan idag, men har blivit förkyld under natten och hade nog lite feber då också. Så nu är jag sjuk - hur bra? bajsbajs.
hungrig är jag också, har inte ätit ngt ( förutom yoggi & kladdkakadeg ) sedan tisdagskväll..
aja, ja har inte tid att vara sjuk, imorgon är det dressyrtävling på G L:B1 och L:A1.
och sen är det födelsedagsfest. Låter kalasfint!
Igår kom anna och överaskade mig, hon är allt fin hon!
Nu ska jag kolla på Eva och Adam och dö av hunger.
btw.. bra dag igår! både min tandis och iphone gick sönder. hi

Kommentarer
Postat av: ELIN

Tandställning är ju bland det finaste som finns! :)

2010-10-02 @ 09:57:14
URL: http://fredrikson.blogg.se/
Postat av: anna

fast du är finare älskling.<33333333333333333333333

2010-10-04 @ 19:20:14
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0