"här kommer en rutinerad ryttare"

hur glad blir man när man hör det i speakern när man kommer in på banan? Min ponni var iallfall duktig och det var kul! Är ju inte långt kvar tills jag är för gammal för att tävla honom, så gäller att passa på nu innan det är dags att hitta en ny ryttare för honom. Just nu ligger jag och myser i soffan med min hund och kollar på "tjocka djur- tjocka ägare" ( Känns ju bra! ) Läser även ett mail från EF och svarar på det. På måndag ska jag och pappa på möte ang. ett high school year efter sommaren. Låter kalas fint! OJ nu kom en dippsås flygande! Får se vad som händer idag, såg att det stod tacos på menyn och det tycker jag låter perfekt!
Kvällen blir nog riktigt bra skulle jag tro!

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tittar bara förbi och säger hej :)..,Pöss på..

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-13 @ 03:24:22
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

Tjohooo...hur är de lääääääääääget? :Dha en fortsatt bra dag.

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-13 @ 05:54:54
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0