här var det party.

nej. mina damer och herrar. Jag har inte dött, även fast jag förstår om ni tror det. det har bara varit fullt upp, kulturnatten, uppträdanden, musikaler, finafina vänner, långa fikan (fikor?) , håltimmar, USA prat, fina samtal och hästen. Bloggen hinns inte riktigt med.
Idag tog vi iallafall skolfoto iskolan, ungedär lika naturligt och härligt som att vänta på bussen ( & åka den) finns det ngt värre än att åka buss? man sitter 2cm från varandra, är ca 40st och låtsas liksom inte om varandra. jag tkr det är jobbigt. samma sak med skolfoto, stå och le i 40958095830495år samtidigt som man ska ställa/sätta sig rätt. finns det någon människa som blir bra på skolfoton ens?
Idag har det varit en heldag i stallet med anna, det var extremt trevligt och jag kom precis hem. Nu steker hamburgaren där uppe och jag ska hinna hoppa in i duschen. Har massor med frågor jag ska svara på också, ang USA till intevjun - gött!
Imorgon ska jag upp vid sex, men inte för att gå till skolan utan till tandläkaren...
Imorgon ska jag kl 07.10 få tandställning. så titta noga nu..
Sen ska jag ta tillvara på dagen, blir inte skolan utan en hel dag och bara slappa, ta hand om hästen, ta hand om hunden ( hundarna? ), fika med en kär gamal vän och träffa dennis. ja, en fin onsdag helt enkelt. hoppas bara min käft blir lika fin..

wilma ligger just nu på operationsbordet, livmodersinflamation.
älskade wilma måste bli bra!

Kommentarer
Postat av: Anna Brink

Tack så mycket! Jag älskar ditt hår btw, färger och luggen! :)

2010-09-28 @ 21:34:12
URL: http://annabrink.blogg.se/
Postat av: anna

tack för att jag får följa med till stallet babe <333333333

2010-09-28 @ 22:21:12
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0