kärt barn har många namn

Jag yrar omkring lite överallt just nu. De senaste dagarna har jag
velat hissa de som tar bort döda djur från vägarna, suttit på tågstationen och kollat på alla fina kärlekar som återförenas och tar farvälav varandra, haft pyjamasparty, planerat utomlandstrippar, räknat ut att 10 + 7 = 27, skurit mig på gräs, blivit getingstucken, bott lite i flen, inte haft ett fungernade busskost = långa promenader, lyssnat på kent, somnat till steget, längtat till framtiden, åkt tåg, sjungit singstar, sovit som ett barn, träffat anna, ridit aragorn, saknat malin, varit ute och gått med hundarna, hittat på ett hemligt språk med rebecka och linn, hittat en kattunge, köpt ett årskort på wordclass, tränat väldigt mkt, jobbat, sumpat en stor chans, dansat, cyklat väldigt mycket, älskat matte, sjungit och srattar och mått så bra.


Nu sitter jag och äter skorpor, lyssnar på broder daniel och funderar på vad man ska ha på sig ikväll. Snart ska jag ut med hundarna, sen ska jag till tilda för tacokväll med tjejerna. och nu kom massa gäster också.. rumpa - nu kan jag ju inte duscha..



fina linn.

oj.dags att välja kläder och åka o köpa gurka!

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tjohooo...hur är de läääääääget? :D ta hand om dig.

2010-09-04 @ 19:50:51
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: rebbi

är inte jag fin? jag var ju snyggast på alla bilder ju!

:D:D

2010-09-05 @ 10:24:36
Postat av: ewelina

självklart stellan! du är snyggare än snyggast!

2010-09-05 @ 10:31:20
URL: http://hariibo.blogg.se/
Postat av: Linn

HJÄRTA

2010-09-06 @ 20:15:38
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0