Explorius broschyr i brevlådan idag

såhär en fredagsmorgon är jag på bra humör. Som ni ser på rubriken så kom broschyren idag, och jag gav det direkt till mamma och pappa. Jag har läst den över internet 14 gånger. Nu känner jag i alla fall helt säkert att jag vill åka. Bara att hålla tummarna! Arizona & Kalifornien är de två som står på önskelistan.


Nu ska jag snart till skolan, sen ska jag köpa skor o sen kommer mina fina smusar hit för att kolla på harry potter och laga tacos tillsammans. låter som en fin fredag tycker jag. På lördag ska jag ta hand om hästen, kolla på hästtävlingar och ääntligen träffa malin. sen är det söndag och tävling.


" jag blir deprimerad av laktris "

spelade in en gullig video med min hund förut, kommer upp under helgen!

Kommentarer
Postat av: evelina

oh va kul, jag vill också till kalifornien!

Postat av: hanna

Nej va roligt att du har bestämt dig!

Det låter så spännande, bra beslut Ewe! :D

2010-09-18 @ 21:06:54
URL: http://hannaulvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0