tordag

det är full rulle just nu. Jag är frisk och kry och jobbar just nu ifatt i matten. Kom nyss hem från jobbet, det var ganska roligt idag! Det var skönt att vara tillbaka i skolan också. Idag hade vi Svenska/historia med brandövning - kul! Sen Engelska där vi presenterade muntliga samanfattnigar av olika tidningsartiklar (?). alltså jag förstår inte vad som har hänt med mig, helt plötsligt så har jag blivit så himla rädd för allt som är muntligt. Jag darrade som ett litet asplöv, blev helt kallsvettig, pratade alldeles förfort och sa fel. What about that? Men jag gjorde det iallfall! Sen var det lunch och långrast. Jag drog med Evy till staden och inhandlade mig 2par örhängen. känns bra! Sen var det dans. Jag äääälskar dans. Just nu dansar vi musikal, vi dansar två och två och sjunger till - hur fint? det känns som att man är med i en riktigt musikal! Sen har jag jobbbat. Typ så min dag har sätt ut!
imorgon är det fredag, ska cykla in till skolan, ha svenska/historia, gehmu och matte. Sen blir det träning med anna T, innan jag och anna H cyklar till stallet, jag ska rida aragorn och sen cykla hem. låter som en fin fredag.
.
lördag är det hästtävling på G, ska nog in till stan och träna och kvällen funderar jag på att ta det lugnt? annars blir det väl party! Sen är det söndag och jag ska sova, plugga piano och sång, .träna och sen kanske ha segemyhr maraton med anna H.
i liike.
tjing

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0