USA

ja, det är det som snurrar runt i huvudet på mig nu. Om jag ska till USA eller inte, just nu lutar det mot att ja -jag vill! Men såfort jag får en lugn stund så tänker jag och så ändrar jag mig.. menmen. Dagarna är alldels för korta nu och kvällarna är mörka. Hinner inte riktigt med bloggen, då dagarna är fyllda med 3timmars-fikor, segemyhr maraton, stallet, mina fina vänner, söta sms, jobbletande, träning, spöken, planeringar och spontana människor. sånt gillar jag väldigt mycket och det enda jag gör hemma nu för tiden är att komma hem och sova, men jag gillar'T. Nu är det tisdag, imorgon blir det stallet, torsdag blir det att träffa dennis sen är det helg. fredag - lördag är 10st väldigt fina vänner hemma hos mig för harry potter maraton och tacos, sen på lördagen är det åby tävlingar och kolla på, ta hand om hästen och träffa malin som jag inte sätt på 53år, sen är det söndag och hopptävling med aragorn. jappz. sen är det igång igen. på måndag ska jag o pappa på möte ang USA med EF. dock vet jag inte om jag ska åka med EF, YFU eller explorius eller vad det nu blir. om det nu blir alltså. mycket pengar och ett år är länge.

inatt drömde jag att jag åkte dit och blev kär.



nu ska jag läsa lite mer om USA sen ska jag lägga mig i badet ett tag innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: evelina

jag tycker faktiskt att du ska till USA, om du verkligen vill det. Det är inte många som har chans att göra det, och jag tror att det är en bra tid att göra det nu. Även om vi alla kommer sakna dig, så kommer alla ändå förstå om det blir det beslut :)

Postat av: anna

Åk gumman om du vill :) bara du inte glömmer lilla mig i lilla sverige ;)

2010-09-15 @ 19:57:06
URL: http://hagsell.blogg.se/
Postat av: Linn

det var en tjej från flen (tror jag) som åkte iväg som utbytesstudent och blev kär. hon kom inte hem till lilla sverige igen. hahahaha. kul historia bara. MEN DET KOMMER BLIR BRA OAVSETT VAD DU BESTÄMMER! <3

2010-09-15 @ 22:31:20
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: anna

jag vill oxå ha en sådan tvättstuga :/ menmen får nöja mig med den trista vi har :) hihih än så länge <33333333333

2010-09-16 @ 19:29:37
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0