lördag.

då var det lördag, har precis kommit hem från stallet, hästen var superfin och nu väntar jag på att maten ska bli klar, tror det skulle serveras potatispure med renskav - gott. det blir en hemma kväll idag pga. tävlingen i morgon som är på hemmaplan. ( bild ). Ska även träffa malin i morgon och söka jobb. Borde egentligen plugga också, har några repliker som borde sitta. För övrigt så skickade jag in anmälan till USA idag, så om några dagar så ska vi på intervju med de och kolla om man blir antagen. Ingenting är helt säkert än, men vi märker. Nu är frågan vad man ska se på för film, tv är ju invaderad med politik - inte min grej. Så länge SD drar åt helvete är jag nöjd.
Inköpte snygga yttekläder igår, jacka och skor - I'm in love.

Kommentarer
Postat av: ELIN

Sv: danke, den är från h&m :)

Galet snygga skor, var kommer de ifrån? :D

2010-09-19 @ 14:00:04
URL: http://fredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0