fredag

idag har det varit världens bästa dag.
för det första så åkte jag buss äända till skolans dörr - hur värt?
sedan vare matte  & historia = i like.
sen vare audution för musikalen Törnrosa som gick så HIMELENS bra.
sen blev det stan med anna, köpte världens finaste tunika
var även på resturang och åt med henne & hennes mor - gottttttt.
Sen på bussen påvägen hem mötte jag hellrin så vi satt & prata
jag fick skjuts från busshållsplatsen och hem
mitt första hm paket har kommit - med 5 as snygga plagg, fina skor & världens snyggaste väska
( samt ett fult plagg - hih )
det blev tacos hemma
jag åkte och handlade massa gott med pappa

& nu snart kommer den finaste jag vet för filmkväll med massa godis & mys.
imorgon ska vi mot stan och träffa anna - kanske mer shopping?!


föresten är jag lite klyven - ska jag satsa på att ta simlärarutbildningen ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0