sommar <3333


wow, jag säger det igen - jag älskar värdet.
Började dagen med att försova mig, hade ställt klockan på 8, vaknade kl 10 då elin & cilla skulle komma vid halv
och jag skulle hinna göra klart tårtan innan - stress!
Idag blev det att vara med töserna på bilden, ihi - bus.
jag hade sagt till cilla att vi skulle ha mysdag med film, sen suprisade jag henne med en elin,
en tårta och en bok som jag har skvit till henne. Det är så att sötisen har dåligt självförtroende, så jag skrev
en bok om hur mycket jag tyckte om henne, och hur bra hon va och lite tips och sånt. Jag är otroligt nöjd över den.
Dock är inte mitt självförtroende det bästa, men det är en annan 5a :)
Vi åt tårta, eller dom åt. Själv tyckte jag den var äcklig men de värkade tycka tvärt om. Mamma gillade den också, hm.
iaf, sen drog vi upp till lillsjön med lite cider och prata tjejsnack och jag bada, hah.
mys.
Sen blev det lite lunchfix och sånt, Sen mer tjejsnack sen stack dom.
& imorgon drar cilla till italien - bajs på henne!

gud va jag tkr om er :)

pussar från eran bus :)

Kommentarer
Postat av: antonia c nilsson

hiih ja gud vad skönt:D<33

2009-06-23 @ 19:17:13
URL: http://tolka.blogg.se/
Postat av: elin

<3

2009-06-23 @ 20:08:48
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0