kul i webben

 

är på dåligthumör helt plötsligt. underligt.. ( kvinnligt ) jag som hade lovat att kolla på legenden troligtvis sista spelning någonsin. men har ingen lust alls.. nej, istället så tänker jag åka och köpa mig lite godis och ha filmkväll med min själv och min fina vovve. antar att det blir c/o segermyr och lite eva & adam avsnitt. orkar inte med någon "jobbig" film, eva & adam boxen va de bästa spenderade pengarna på länge. jag borde köpa en ny dator också! o den ska ha webbcam. typ som min systers som jag så snällt fick låna nu.

ja. en dator ska jag köpa!


Kommentarer
Postat av: Linn

meh. håret ser ju assnyggt ut!! <3

2010-08-19 @ 20:55:32
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0