vi ska dansa in i ån

jag har hittat världens finaste bok som ska upp på "köpa om jag har tråkigt-listan"

(mickaela fornis bok)

 

Annars då, ny vecka och snart ny månad! Denna vecka är full med roligheter, dagen spenderades i skolan, på donken och i stallet. Min totto var riktigt fin och jag gillarT.

Imorgon är det tisdag och jag har sovmorgon och ska ha träning för lotta med aragorn. Sen är det onsdag och teater med klassen, torsdag och venissage uppvisning med klassen,  fredag vilket innebär musikalarbete, min fina malin fyller år och SÄÄÄÄÄKERT KONSERT!!!,

lördag då min favoritkille fyller 18 plus engelskaprov ang USA.

hur go vecka liksom?

 

PUSS och allt detdär.

& vet ni vad jag ska göra nu?!

BADA

allt som saknas nu är en resa .. ååh va härligt det skulle va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0