fortfarande lite sjuk = familjmysdag.


jepp jepp, då va den beställd, ihi.
blev en mysig dag iaf, med räk-mys med mamma o pappa, prat i solen med familjen och bara slapp. Nu ska jag snart sätta igång en film. & efter det blir det promenad med mamma. Vi har bestämmt att vi ska gå en timmes promenad varje kväll - bra va? japp. & imorgon blir det en sväng till stan med mamma, ta hand om aragorn och sen ut och äta med familjen. Wow. Jag älskar lov. jappjapp. Nu ska jag kolla vart sälen tagit vägen, hon har en tendens att försvinna om ingen kollar till henne. Den nyfikna idioten :')

föresten, du som kommentera anonymt i förra,
 endel som läser min blogg borde inte veta, därför kan jag inte skriva här :p

godnatt sötingar.
puss.

Kommentarer
Postat av: viccan

åh, jättefin bikini (y)

<3

2009-06-28 @ 14:38:32
URL: http://aackerfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0