ide.

jag vill vara en björn. & sova hela vintern. Så himlans skönt! Kom hem från skolan för typ en timme sedan. Är så jävla trött att jag håller på att döö. Ska säga till mamma att jag inte vill rida lektion på måndagar längre, jag är så himlans trött då. Trotts att vi inte har några lektioner i skolan. Idag i skolan har jag bara sjungit igenom min visa 3ggr och min musikallåt 2ggr. Det var min skoldag. åh. vill sova.. men nej, nu måste man väl sticka ner till stallet.. åh jag är så trött på't just nu. Det tar så jävla mycket tid allting..
okej
ok
kk
k.
.
punkt

Kommentarer
Postat av: rebecca

väääääääldigt bra idé :)

2009-11-23 @ 16:39:45
URL: http://beccaochcilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0