idag var jag prinsessa.

lite segt att gå upp idag. men kan nog ha och göra med att jag gick och la mig halv 2 i går?. hm. aja. Dagen spenderades med gehmu. Då jag fick veta att jag fick ALLA rätt på rytm provet. Woow. duktiga jag. & sen låååång rast och sen scenisk gestalltning. Då jag fick leka prinsessa typ hela tiden. eller leka? jag var en prinsessa. Sen slutade jag. men gick en snabbis till engelskan först, fick veta att jag fick vg på engelska uppsatsen. Herregud vad duktig jag känner mig. & nu sitter jag och pluggar. första dagen sen skolan börjar då jag verkligen tvingat mig själv att inte göra ngt. Bara plugga dock. Jag känner mig sååååå duktig. Det är sjukt. Något annat som är sjukt är att jag inte har ngt planerat i helgen. så hör bara av er om ni känner fört. Men nu ska jag plugga lite på sången igen. Vi hörs, ha det bra.
puss.

Kommentarer
Postat av: Anna Thörnkvist

WOW! Fick du MVG på provet ? :O Duktig kikka! :D Fan va nice! Du kommer alltid vara Smus lilla prinsessa! Hihi! Puss påre, ses imorn! :D <3

2009-10-11 @ 15:33:52
URL: http://annaaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0