inte en dag för fantasi.

lördag vare nu då. Festen igår blev väl både till & från. Lyckad fram till alla typ hade gått & det va få kvar. DÅ blev det depp. Men helt okej kväll! Vaknade vid 9 eller ngt i morse, låg & slappa lite innan vi bestämde oss för att gå till donken & äta lite. äckligt. Menmen, sen vare hem & fixa lite sen träffa cecilia. Vi bara chillade. Typ snackade & sov. är sjukt jävla trött. Hon drog precis och nu ska jag sova lite, sen ska jag fixa mig inför yttligare en bra kväll med lite geeks. Det blir att kolla på legenden mfl på indie-kvällen. Sånt gillar vi. Efter det blir det troligtvis till agust för min del & kolla på po.... jafyfan, hur stavar man det nu då.. pockahontas? skitsamma, ni vet vad jag menar. Vi märker vart jag lägger mig till ro under natten. Alltid lite spännande att se vad som händer. Men nu ska jag göra mig lite varm oboy, lägga mig under en filt & kolla på pippi på rymmen.
jävla regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0