jag har en teori..

måndagar är sååå slappa att det är sjukt i skolan. Börjar kvart över 11,med engelska i 50 min då vi bara sitter och pratar. Sen raaaaast till kvart i 3.. då jag & erika har 30min piano lektion. sen slutar vi. Men vem klagar? Det är ganska underbart faktiskt. Efter det så satt jag kvar i skolan lite, väntade på bussen. MEN nej. klart man kollade fel. så när jag kom ner till stationen var det 40min kvar tills bussen gick - u n d e r b a r t. Träffade dock maria & anna på vägen. så lite pratstund. Träffade även malin. Mysiga människor det där. Efter vare snabbt hem. Fixa mellanmål som innehöll en glass och en påse djungelvrål och sen till stallet snabbt som fan. & det är här min teori kommer fram. Undra om jag kommer gå in i väggen, eller få fettma först? Stress & onyttigt förgyller mina dagar. Men också världens finaste människor. så det är värt att stressa runt bara för att få träffa så många som möjligt. Iallafall. Nu sitter jag här, har precis ätit pannkakor. Gott. Är trött som fan just nu & funderar på att sova. dock har jag lite samtal att ringa först. men sen blire nog sova.

& jag vill bara tacka alla fina människor för att dom finns.
Hoppas verkligen ni vet vilka ni är.
För ni är så extremt viktiga för mig.
Ni förgyller mina dagar. mitt liv.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0