HAHHHAHAA

ja, barnslig sa du, jag kan bara hålla med & skratta lite till åt det.
o m o g e t

HA.
iaf, hade supertrevlig dag på staden.
dock var sommaren med göran filmen, ingen hitt.
En ganska stor diss faktiskt.
Men det är oviktigt.

ha, gått en timme på maxi stormaknad & väntat på bussen.
Snille som jag är tänkte jag ju inte på att småaffärerna stänger tidigare på lördagar.
menmen.
det är ju mysigt det också.
& nu ska jag ut med hundarna & sen in till stan igen.
Med elin & malin och vara med johan & oscar.
Bussen går halv 10, dvs om typ 30 min.
Så jag har ganska bråttom. Hm.


Skulle jag inte vara så jävla glad just nu,
skulle jag gått upp i taket på dig.
men jag gör det imorgon istället. Tror jag.
om inte den logiska förklaringen kommer - igen.
jäävla omoget.
Ha.
Ska det vara såhär, så ger jag upp.

den som lever får se, nu ska jag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0