599 dagar sedan.

jag är lite töntig ibland. Idag är en sån dag & imorgon också. Hur som, malin hjälpte mig me matten så nu ska jag bara skriva rent ( vilket år då? ) Måste verkligen göra det nu! Imorgon har jag egentligen sovmorgon. Men nu är det ju livs förändring på G. Cykla till skolan står på shemat varje dag från och med nu! Jag har en fråga.. ang skorna

mamma tycker att det är onödigt att köpa de nu, när de är vår. Vad tror ni? Jag vet inte riktigt, delvis har hon rätt. Men de är ju såå snygga att jag nog skulle använda de iaf.. hm. ae, som sagt. MATTEN.

imorgon är det exakt 600 dar sen..

Kommentarer
Postat av: h

<3

2010-04-13 @ 09:21:01
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0