återvända säger solen

jag ääääälskar att cykla. Det var så himla skönt att jag skulle kunna tänka mig att cykla omkring hela dagen. Jag ska lätt dra med några stackare på cykel semester i sommar ( JA linn & bex ja menar er! ) & bara tälta, ha picknick varje dag och mysa som bara den! Jaja! Tog iallfall 45min ungefär att cykla och det var inte alls jobbigt. Känns bra! Sång, engelska,shopping, svenska, fika, fina människor, cykla, stallet. Så såg min dag ut. Träffade både malin,elin & cilla på vägen hem. Cillen på cykel så vi hade sälskap. Det var så mysigt. Att bara cykla och prata om livet liksom! Dagen var annorlunda & jag var trött och förvirrad. Ett tag trodde jag att förvirrning som denna hörde till pubertetens ojämna dagar, men nu börjar jag inse att det tillhör livet. Det kommer alltid vara en del av det här bittra men samtidigt härliga liv som jag lever. Eller så är det bara jag? Min bittra & osäkra hjärna som är ute och vinglar, snubblar på allt. Jag är isåfall ett jävla orginal. Men det hoppas att det är livet, jag hoppas. Hur som helst  så ska vi inte vara så djupa idag. Tvärtom. Leva i nuet och blicka frammåt! Nu ska jag läsa bloggar, duscha, välja kläder tills imorgon och göra matten klar. Vi hade ju inte alls matte idag som jag trodde. Kul grej. tror jag ska unna mig att kolla på the notebook & gråta lite. Imorgon är det skola, jag är väldans opepp..

ny skinnjacka står på köplistan!

kaxig sax! Det var iallfall den jag klippte mitt hår med. haha! orkade inte hämta en annan!



solen letar sig in mellan mina nerver
fastnar, krånglar och lämnar spår
gula fläckar
du tänker för mycket
jag går
lämnar solen hos dig.


Kommentarer
Postat av: Linn

oh ja, super-värt! :DDD grönan i sommar! (vi får åka när det är någon bra konsert på kvällen!) cykelsemester låter fint! förvirring och osäkerhet är min dagliga fight trots att jag borde vara modig som en prins på sin vita häst!

2010-04-12 @ 21:46:39
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: Linn

du är min idol. och det är bara att prata-prata-prata med mig om du behöver! men det vet du. för övrigt så är the notebook världens finaste film och min absolut favorit!

2010-04-12 @ 22:01:01
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0