godnatt.

jag är så himlans trött. Tog en sväng i bilen med pappa förut, åkte till stavsjö. Troligtvis ska jag jobba där varranan helg + i sommar. Ska dit på måndag för intervjuv. Förlåt att jag är dålig på bilder hörreni. & jag har haft läsar rekord denna vecka.  Det är ju kanon! Imorgon blir det heldag med en annan sång coatch ( stavning.. ? ) 9-16. Kommer inte ihåg vad han hette men han hade jobbat med typ carola & hjälpt till på idol. Efter det blir det att träffa malin lite innan det blir att äta med malin, cilla och elin. Nu ska jag sova jag har ont i huvudet, ögonen svider och jag vet inte allt. men som jag ska drömma ikväll. aah! hm. får se om jag cyklar i morgon, troligtvis hinner jag inte hem innan måltiden, och man vet aldrig hur sent det blir. Inte så kul att cykla hem klockan as sent precis. :)

imorgon lovar jag många bilder! håll ut.
puss & godnatt

Kommentarer
Postat av: evy

taj mahal (; puss påre

2010-04-15 @ 17:01:46
URL: http://evyys.blogg.se/
Postat av: bexxz

PUSSSSSS

2010-04-15 @ 19:52:10
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0