söndag

godmorgon.
idag har jag skrivit klart mitt cv, så att jag kan ta med mig det i morgon på intervjuven! Jag har även åkt med mamma & elli och kollat in grimsta. Vi får se om vi flyttar dig eller inte. Var ju fint och så, men jag gillar åby. Hur som. Vi får se! Blir efter sommaren någon gång. Sen har jag lyssnat på fin musik, klurat på presenter och nu är klockan 3. Ska ut med hundarna nu, sen ska jag syster & pappa yra omkring lite. Först maxi, ja ska pröva en baddräkt som jag hittat. Sen ÖB för första gången i mitt liv, sen ska vi försöka komma til hemköp också. Troligtvis, ska nog köpa mig en burk godis. gott! Nu behöver hundarna ut - tjiing!

hittade dessa puddingar. Dock verkar de vara slut överallt..

Kommentarer
Postat av: bexxz

kollade på amerikatt igår! den är bäst! men vldigt läskig :<<<<

2010-04-18 @ 16:13:13
URL: http://regnkaos.blogg.se/
Postat av: Linn

aah! finisskor ju!

2010-04-18 @ 18:56:58
URL: http://musiclinn.blogg.se/
Postat av: Minna

Dom vill ja med ha :D

2010-04-18 @ 19:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0