problemet är att kärlek aldrig handlar om vad som är logiskt.

engelska provet kändes bra. Trotts att jag itne var 100% frisk. menmen. Efter det drog jag hem. Nu sitter jag hemma, har slängt i mig en macka & lite alvedon. Har även träffat isabell som det var 50835år sedan jag träffade. kuljul. Nu ska jag sätta igång med engelska glosorna. Jag önska verkligen att jag hade lätt att lära mig glosor. Men det verkar inte som så.. Klockan 4 ska jag in till stan, ska fråga far min om han vill köra mig. Då kan vi åka förbi åby och hämta mina nya kläder som kommit. aah. Eller orkar jag vänta med det tills ikväll? ae, troligtvis inte! aja. ska på stan med julius iallfall. det blir shopping. & troligtvis utbyte av mobiltelefon. * hoppas hoppas *
idag är jag ungefär så här fräsh..


.
see yah!

& tack min älskade för finfina brevet idag!
hjärtiz <3


tryck på punkten under bilden.

Kommentarer
Postat av: Mellis

Sjukt bra musik!! :) <3

2010-04-28 @ 16:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0