vi som har så bra humor att vi skrattar åt livet

här sitter jag hos linniwinni. vi har gjort allt.

vi har suttit uppe till halv 5 för att kolla på eva & adam, ätit en hel kladdkaka, gått promenad, skrattat, LINN HAR HALKAT I TRAPPAN, ätit, inte borstat tänderna, och ja. lite allt möjligt. vi har självklart dragit våra roliga skämt, bexzi vet vad vi pratat om! hon kommer föresten snart hit. det blir trevligt. föresten har jag blivit vän med min fina älskling på fejjan!

så nu är jag lite glad. eler jag vet inte, ska kolla om han har accepterat vänförfrågan!

imorgon drar vi till k-holm! haha

hjärtan hjärtan.

jag hjärta linn


Kommentarer
Postat av: Linn

jag hjärta ewelina.

2010-04-08 @ 15:35:46
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0