håller föredrag om överskattade puddingar


satt och pratade framtid med mina fina föräldrar förut.
inget klubbat och klart än.
men wow. det här kan bli riktigt riktigt bra!


för ett år sedan höll jag på och träna inför intagningsprovet samtidigt
som jag började skriva packlista till london. Och så såg jag ut såhär


nu. ser jag fram emot att peppa de nya eleverna som söker min linje
och så ser jag extremt fram emot livet trotts allt som hänt sista tiden.
Och packar tyvärr inte till london, men till så många andra roliga saker!
och så ser jag ut såhär





tiden bara flyger förbi.
jag förändras, vänner förändras och världen förändras.
jag vill att den ska stanna samtidigt som jag vill veta framtiden!
Det är skrämande allting, spännande.

ae, jag vet inte vart jag vill komma med detta snack.

jag har lärt känna ca 150 nya personer, på bara ett år.
några har man bara snackat lite med och kanske drömt om ( fniss )
och andra..
har man kommit så jävla nära. 
endel har hjälpt mig att skaffa minnen jag aldrig kommer glömma.
och så finns det de där.. dom där som på något magiskt
sätt gått rakt in i hjärtat så fort att jag inte kan tro det.
De där människorna som man verkligen älskar,
så extremt mycket och man verkligen bryr sig om.
jag hoppas ni vet vilka ni är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0