i vila.

nu har jag varit och slängt i mig en räkmacka.
& nu mår jag inte spec bra, har såå ont i magen. inte bra!
jag & syster orkade inte kolla på höjdhoppningen så vi drog till vårat rum.
tog en promenad ute också, riktigt skönt ute faktiskt!
O juste, jag gick och köpte 7par strumpor till!
eller 6par till mig & 1par till min älskling.
Imorgon ska jag & syster själv till staden, sen ska vi hitta nya hjämar på mässan också.
& ett as snyggt orange täcke till snyggingen där hemma.
och så tänkte jag försöka hitta något till min voffe också, något fint & onödigt :)
Nu ska jag läsa lite ur svenska boken, sen är det modevisning för pappa som inte var med på stan.
syster ska kolla på curling finalen kl 12, så blir väl lite plugg just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0