kan inte fly ifrån Göteborgs groddägg

då var lovet igång.
har precis kommit hem från malin där natten spenderades med cillen & elin.
Har hunnit vara i stallet också, och nu ska jag sätta igång och plugga lite.
Såg att FAME hade ramlat ner i brevlådan, ska nog kolla på den med familjen ikväll.
va ett tag sen jag såg det, och då var det live. inte alls samma sak.
Och så ska jag skriva upp lite saker på shopping listan.
jag har sååå mycket saker som jag ska shoppa när jag kommer till göteborg.
känns nästan tråkigt, menmen. då hittar man ju ngt iaf!
Nu ska jag inte sitta här längre, dax att göra lite svenska.
hoppas att pappa hämtar min mobil snart!!

Kommentarer
Postat av: anna

svar: Jajamensan..:P jag messar^^

2010-02-23 @ 16:15:01
URL: http://hagsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0