längtar ivrigt efter rakade håligheter

lördag lördag lördag
what's this?
why are you not in the libary?

oj. internskämt med alla fmgare där.
men vi gillar't.
Idag är det lördag, jag har precis vaknat och ska nu sätta igång pippi på rymmen.
jag skrev tidigare att lilla kycklingen är favoritfilmen,
men pippi på rymmen är fan bättre!
Pappa har precis åkt iväg,
troligtvis kommer han hem med en ny mobil till mig och syster.
jag kände att det var dax att ge iphone en chans!
Ikväll blire troligtvis party.
om man kommer här ifrån..
just nu är bussarna inställda, eller ja. de har bytt väg så de åker inte förbi mig.
kulkul!
menmen, om jag inte kommer iväg blir det nog myskväll med cecilia!


såhär ser vårt badrum ut än så länge!
vill att det ska bli klart nu!

här ligger jag, i sängen och ska precis sätta igång filmen. Mysig start på dagen!


opponer neroopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0