Min VÄN

Då börjar det. Har precis kommit hem från stranden. Var där med Sandra(?) & mirre. Super trevligt! Nu ligger jag i solen o väntar på att pappa ska komma o hämta mig io vi kör hem till Norrköping. Imorgon tidigt ska ja till Åby o hämta en klänning & två par skor som kommit & vid 11 ska ja träffa anna i stan & shoppa lite. Känns skönt! Ska nog köpa mig en stor sallad också - gott! Sen vid 4 typ blir det hem & dra till Tilda - fixa lite där o sen till Malin för förfest & grilla med tjejerna innan vi drar in på festivalen o dansar fummlande till moneybrother. Det blir nog bra! Lördag vid 11.26 kommer Linn, vi ska på stan & sen på festivalen! Dansa som attan till Veronica maggio, träffa Malin & Elin & dansa till timo räisinen. Sen åker Linn & ja ska sova.. Söndag är det min dag! Den ska spenderas några kanon timmar vid lillsjön med min bästa bad-kompis Malin. Känns som en fin början på dagen. På kvällen blir det ut & äta med familjen. Måndag ska ja umgås med Melinda & Linn. På kvällen drar vi till Annas land ( det är ingen tv serie - LINN <33333) o är där till onsdag kväll. Gött kött. Lev väl & grattis till mig själv! & tack Linn för fina samtalet i går. Ja är gladis fortfarande!

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahahahaha, men jag orkar inte bestämma vilka av mina 555 bilder jag ska lägga in! hahaha. x) men lördag blir TOPPEN och lika så Annas Land! haha. :D

2010-07-08 @ 18:46:21
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0