glad.

idag är jag glad.
solen skiner och sommaren är fint planerad.
sommaren kommer innehålla mycket jobb, borlänge med anna, stallet, kolmården, födelsedag, annas land, småland med rebecka och linn, tylösand med familjen, småland själv, och slutet av sommaren blir det både stockholm och ö-camping med rebecka och linn också. och så såklart tältningar, övernattningar, sena kvällar, fester, baadbadbad, sol och allt som sommaren innehåller för fint!
om jag jobbar så mycket om jag vill så kommer jag kunna shoppa endel i sommar också.
jag gillar sommarlov!
nu ska jag snart till tandläkaren, sen direkt iväg och träna med aragorn och sen till stallet med tilda och leka spöke.
något som mer gör mig glad är att jag igår gjorde slut på en 500lapp på bara ringar. ack vad jag är oekonomisk! men vad gör det när man har kanon sommarjobb & snälla föräldrar?
o de har ett snällt barn! ( okej. två st! ) igår köpte jag en film till min far!
han blev så glad att han skrev en facebook status! han är såå 2010!
haha. aja! nu ska jag glädja mig åt att ha en sån fin sommar framför mig.

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahahha, jaaaa! joel kinnaman in my HEART!

2010-06-17 @ 14:38:32
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0