hej jag är glad.

nu äre bestämmt frisyren;

dock vet jag inte om det blir den hårfärgen ( som förövrigt är sjuukt snygg)
eller denna;

hm.
kanske något mellanting?
iallafall, imorgon bokar nog mamma tid hos frissan tror jag.
idag fick jag veta att jag är på god väg att få MVG
i både engelska & matte. Lite gladis?
jajajjaaa! ( oj. jag kanske redan skrivit det? )
& hästen gick bäst i världen.
sånt kan verkligen göra en heldag!
mina acne krämer har kommit nu också,
tydligen kommer jag se hemsk ut i ca 1månad framöver..
SUCK.
men sen hoppas jag innerligt att de jävlarna ger sig.

heeej & hå vad intressant detta blir.
(15 minuters paus... )
på tal om absolut ingenting
jag har ev. fått helg jobb!
JAAAAAAAH!
nu ska jag föna håret & kolla lite lörhår här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0