låt mig föralltid sova.eller iallfall drömma.

ååh.
drömde världens konstigaste,
men allra finaste dröm idag eller inatt rättare sagt.
åh. den sitter fortfarande i.
så himlans förjävligt fint.


iallfall - tillbaka till verkligheten..
kom på att om 1vecka har vi boksamtal på en
bok som jag har läst 20sidor på.
vilket betyder att det blir att läsa den idag.
Ska fråga min syster om hon kan köra mig till en godisaffär.
varför inte liksom?

jag ska lägga mig tidigt idag, försöka fortsätta drömmen....


imorgon gäller det.. jag börjar få jobbig ångest nästan.
det är så olikt mig!

puss

Kommentarer
Postat av: ELIN

SV: jo, det kan man säga..

2010-03-21 @ 15:39:33
URL: http://fredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0