ASSÅ LINN ( & REBECKA! )

hejhej. nu skriver jag igen, allt raderades förut - kul! hur som helst, ialflall. nu har vi haft matte nationella. vilket kändes bra. har även haft håltimme. nu ska jag och linn gå och äta, sen dansa, cykla hem till mig, packa mina trollkläder - som jag verkligen kämpat för och sen ska vi förbi paus - köpa världens godast sallad <3 och sen förbi fatima, fixa oss till troll och sen mot kubbturneringen. är med skolan,och efter det blir det nog lite party. Linn sover nog hos mig sen, och imorgon hoppas vi på en frukost- picknick.

nu ska vi äta!
puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill va med:<<<<<<<<

2010-05-21 @ 16:15:26
URL: http://regnkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0