lång söndag

denna söndag har varit lång. kan nog ha att göra med att jag gick upp halv nio. Det har varit en fin dag iallafall. Har skrivit ner lite i kalendern, så som idre med anna, stockholm med bex och linn och ev. tylösand med bex och linn. känns som att sommaren kommer bli KIIIING. jag döör. jag har även planerat lite inför mitt fina kalas. och planerat veckan, varit i stallet och ridit och mailat med min syster. det är så jobbigt att hon är iväg..  iallfall. imorgon ska jag på arbets intervju. eller nej. jag behövde inte intervjuas - det var bara informaton. spännande! nu ska jag fixa mig lite, funderar på om jag ska åka och köpa godis. det vore sååå gott. ska kolla om far min ska iväg någon stans.



älskar att alwa blev så ful på bilden! :D

Kommentarer
Postat av: anna

SOMMAR SOMMAR SOMMAR..<33 ahhh jag länttarrr sååå mkt..<333

2010-05-16 @ 21:38:37
URL: http://hagsell.blogg.se/
Postat av: ellinor

snygging! <3

2010-05-17 @ 19:43:32
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0