LC:2 + lag

idag gjorde jag & aragorn våran egna individuella dressyrtävling. Alltså inte med laget där man rider efter varandra. Det gick bra, jag vart inte så nöjd. Men det räckte till en andra plats. Så då måste jag ju vara nöjd! :) Sen med laget så gick det också bra, vi kom trea dock var det bara två placerade. Denna gången var det sista gången med laget, därför hade de en till prisutdelning som ska vara det "totala" för hela. Där kom vi trea och fick priser. Så nu är jag två rosetter, två plaketter, en bio check och 4 benlindor rikare. Glad tjej, men nu är helgen slut och jag har inte hunnit med någonting känns det som. jobbigt. Men nu är det inte långt kvar till sommarlov. Då hinner man massagrejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0