torsdag natt

man borde ta mer vara på kvällarna. Inte bara ligga still (?) halva dygnet. Nu är klockan halv 12 och jag håller på att hälla vatten i badkaret. Ser fram emot att hoppa i och läsa min kära bok ( hon går genom tavlar ut ur bilden ). Såg nu att pappa håller på och stället in ljus i badrummet. Han är allt en fin far han! Imorgon ska jag rida min ponni med tilda, dagen får jag se vad som händer. Springrunda blir det iallfall och sen kommer linn hit och sover över. Låter fint. Hon är så snygg den där linn! aah. nu måste jag kolla så att det inte bli översvämning i badrumet. Pappa har ju fixat högtalare i badrummet också, så där kan jag nog ligga länge
;)

Kommentarer
Postat av: Linn

du är snygg kvinna! och högtalare i badrummet?! TOPPEN JU! själv får man sätta på musik på datorn på hög volym.. men det funkar ju också. haha.

2010-05-14 @ 14:03:57
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0