vad jag gillar och inte gillar

idag är det tisdag. jag gillar tisdagar. Jag gillar engelska, jag gillar matte och just nu gillar jag piano eftersom att vi får  välja låt själv. Jag gillar även regn, fina sms, när man mår bra, sälskap på bussar, nagelack och snygga kläder. ja. sånt gillar jag idag! jag gillar även att snart, snart mina vänner är det lov och man håller på och planerar! jag gillar kalasbjudningar också och mina fina vänner såklart!

vad jag inte gillar är frukost, jag har alltid gillat det. men nu kan jag inte äta det längre, får så himla ont i magen. jag gillar inte att det ska vara så kvavt ute - eller mitt huvud gillar itne det. jag mår verkligen illa så ont i huvudet jag får!!! och då gillar jag inte att man har massa måsten. när man mår dåligt vill man bara ligga hemma framför tvn. inte springa ner till stallet och hoppträna. menmen. jag gillar heller inte att åka buss det är äckligt och jobbigt och får mig att må dåligt. jag gillar inte att jag inte får post.
men minst av allt gillar jag att malin är iväg ungefär hela sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0