YES

jaha. dagen har varit slapp, pippi repetitionerna gick bra. Jag överaska fatima & linn efter lunchen med en halv liter jordgubbar. Det uppskattades märktes det som? aja. anna och jag åkte och köpte fika. Det visade sig även att det var åldersgräns att hyra stuga i idre. dock har vi nu fått veta att några kompisar till mig har en stuga i gotland. & denna gång fick anna. det blir fest. det fanns bara ett problem, det var en utav de veckorna jag jobbade. det var så mycket som var inplanerat just då. det var stockholm, gotland, mor & fars semester, tylösand, småland, och skåne. så vet ni vad jag fick göra?!
jag sa nej till jobbet. det var det enda jag kunde göra, eftersom att ingen kunde/ville byta veckor med mig. 

SÅ.
om det är någon scen & musikal människa som vill ha ett sommarjobb, så kan jag nog fixa ett på scandia!

aja. nu ska jag göra någonting annat. är ingen hemma, jag måste skriva lite på min fina tipspromenad. aah. KING! så ska jag senare hämta kläder uppe i åby som har kommit och sen.. vet jag inte.


Kommentarer
Postat av: Linn

JORDGUBBAR!! <3<3<3

2010-05-19 @ 21:36:23
URL: http://musiclinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0