baby baby baby

ännu en vecka går mot sitt slut och jag undrar is this it? Samtidigt har jag svullen hals som ömmar och huvudvärk men sjunger mer än vanligt. Och det glädjer mig, huvudvärken och halsen kan va kvar om de känner för det. Och den där konstiga känslan av att " klara jag detär, så klarar jag allting ". Om nio månader sitter jag på ett plan till Usa, jag ska tillbringa några dagar i new york med fina människor och sedan börja ett nytt liv. - är det inte något man så länge har drömt om?! att få en ny chans. Men nu ska vi inte skena iväg, först är det måndag. Och då är det ingen skola för min del utan jag ska på jobbintervju, sminkkurs och sen gå lös på blues scenen med min fina klass och jag undrar:

- kommer jag klara mig ett år utan dom?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0