I wanna tell you how I feel, nothing can stop me from loving you, It's all in the things you do

Idag kan man tro att jag har sålt smöret och tappat pengarna, men lite så är det för jag tog nämligen vaccin idag. Det är konstigt hur dåligt man känner sig själv i vissa tillfällen, som t.ex. när man ska ta sprutor. Eller när man inser att ens tandställning verkligen måste lagas men man vågar inte ringa till tandläkaren. Det är fashinerande hur chockad man kan bli över sig själv och sina reaktioner. Men det tillhör nog tonårens förvirrning antar jag.

Annars flödar insperationen förfullt, från alla möjliga håll och det gäller att inte tappa balansen när det är som tunnast, eller där det är som halkigast. Varje dag kollar jag vädret i arizona och drömer om framtiden, och jämför allt med nu. Det får magen att kittla och tårarna att rinna ibland.

Idag köpte jag godis, det var jag värt dessa dagar. Min svenskalärare kallade Romantiken för EMO tiden, jag har gjort en redovisning idag och till imorgon ska jag lära mig tre sånger, en av de på piano och sen en engelska redovisning.

Jag har träffat finfinarefinastemalin också och min älskade Julia stod ut med mig hela eftermiddagen - i like

Tacka vetjag badkar dessa dagar, har jag nämt att snön är vacker?

Kommentarer
Postat av: ellinor

inte jag heller- kärlek!

2010-12-06 @ 22:51:57
URL: http://metrobloggen.se/ellinoranzelius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0