kapitel 1

hellllo. då var skolan igång igen då. Känns trotts allt ganska skönt, dagarna flytar på ganska bra ändå och inte långt kvar till blueskonsert, jullov & framför allt julkalendern. Snön har kommit och det är finare än finast och jag vill klippa av mig håret och permanenta det. Dagarna spenderas alldeles för länge i skolan, men det är endast för att det är mysigt att umgås med alla, de spenderas i stan, med chaiilatte, i stallet och hos mina fina vänner. jag gillart helt klart. I fredags gick jag och anna 1,5 mil med hundarna och ihelgen ska vi ha vinmys och prata livet. Ska träffa tilda ihelgen också och vara i stallet. Har jag nämt att jag är lycklig trotts allt?


Kommentarer
Postat av: rebban

ohmylooord det finaste håret jag sett.

2010-11-11 @ 10:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0